メンバー登録はこちら!

今朝の気づき

おはようございます!以下の文章は、今朝、フィリピンの僕のグループに向けて送った文章です(笑)なんとなく、みんなにもシェアしたいと思い、英語で書いた自分の文章をグーグル翻訳したものを入れます(逆やん)

参考にして欲しいし、まっさらな気持ちで読んで下さい。

おはよう!
僕たちは毎日使いたくはない日常生活消耗品をどこかのスーパーで購入している。
シャンプーは喜んで使うものでしょうか?なぜシャンプーをするの?
それは、あなたの髪をきれいにそして清潔に保つためですよね?
それらは、人間として、社会人としてのエチケットでもあります。
そこにあなたの貴重なお金を消費しないといけません。
だとしたら、その貴重なお金が少しでも、収入となってあなたのポケットに戻ってくるなら嬉しくないですか?
それこそがアムウェイなんです。

アムウェイの製品群を見ながら、あなたのお家にあるもので、アムウェイじゃない製品をアムウェイ製品にブランドチェンジしましょう。

たったそれだけの行為で、あなたの未来は輝き始めます!

good morning!
We buy everyday consumables that we don’t want to use every day at some supermarket.
Do you enjoy using shampoo? Why do you shampoo?
It’s to keep your hair nice and clean, right?
These are also etiquettes for humans and members of society.
You have to spend your precious money there.
If so, wouldn’t you be happy if even a little of that precious money returned to your pocket as income?
That’s what Amway is all about.

Look at Amway’s product range and rebrand non-Amway products in your home to Amway products.

With just that action, your future will start to shine!